HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Nörolojik Bilimler ve Psikiyatri Enstitüsü
TR
EN
İLETİŞİM
Kalite Güvencesi
Ana Sayfa
Yönetim
Enstitü Tarihçesi
Misyon Vizyon
Akademik Kadro
İdari Kadro
Anabilim Dalları
Nörolojik ve Psikiyatrik Temel Bilimler Anabilim Dalı
Temel Nörolojik Bilimler (Neuroscience) Doktora Programı
Temel Nörolojik Bilimler (İngilizce) Doktora Programı
Klinik Nörolojik Bilimler ve Psikiyatri Anabilim Dalı
İleri Nörolojik Bilimler Doktora Programı
İleri Nörolojik ve Psikiyatrik Bilimler Tezli Yüksek Lisans Programı
İnme ve Girişimsel Tedavi Tezli Yüksek Lisans Programı
Klinik Nörolojik Bilimler Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Konsültasyon -Liyezon Psikiyatrisi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Preventif ve Epidemiyolojik Nöroloji ve Psikiyatri Anabilim Dalı
Nöro-Elektrofizyoloji Doktora Programı
Mezunlarımız
Eğitim Alanları
Hizmet Standartları
Stratejik Plan
Araştırma Öncelikli Alanlar
Akademik Birim Kalite Komisyon Üyeleri
Kayıt İşlemleri
Laboratuvarlar
Örnek Laboratuvar Teknikleri
Bağlantılar
Akademik Takvim
Tezler
Arşiv
TR
EN
İLETİŞİM
Ana Sayfa
Yönetim
Enstitü Tarihçesi
Misyon Vizyon
Akademik Kadro
İdari Kadro
Anabilim Dalları
Nörolojik ve Psikiyatrik Temel Bilimler Anabilim Dalı
Temel Nörolojik Bilimler (Neuroscience) Doktora Programı
Temel Nörolojik Bilimler (İngilizce) Doktora Programı
Klinik Nörolojik Bilimler ve Psikiyatri Anabilim Dalı
İleri Nörolojik Bilimler Doktora Programı
İleri Nörolojik ve Psikiyatrik Bilimler Tezli Yüksek Lisans Programı
İnme ve Girişimsel Tedavi Tezli Yüksek Lisans Programı
Klinik Nörolojik Bilimler Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Konsültasyon -Liyezon Psikiyatrisi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Preventif ve Epidemiyolojik Nöroloji ve Psikiyatri Anabilim Dalı
Nöro-Elektrofizyoloji Doktora Programı
Mezunlarımız
Eğitim Alanları
Hizmet Standartları
Stratejik Plan
Araştırma Öncelikli Alanlar
Akademik Birim Kalite Komisyon Üyeleri
Kayıt İşlemleri
Laboratuvarlar
Örnek Laboratuvar Teknikleri
Bağlantılar
Akademik Takvim
Tezler
Arşiv
Mezunlarımız
https://fs.hacettepe.edu.tr/norbil/resimler/Mezunlar%20(23)(3).docx